DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 12. juli 2011

Sunde langtidshævede boller

Som reklame for bogen "Det helbredende køkken" tillader jeg mig at vise denne opskrift. Jeg har skiftet hvedemel ud med sigtet speltmel. (Mest fordi jeg har hørt det er ret sundt lige nu).


Det bedste er et dejen kan holde sig i køleskab i ca 3 døgn, så det er muligt at nage et par boller hver morgen. Totalt overskuds agtigt at have hjemmebagte boller med på job hver dag. 




5 kommentarer:

  1. Det er jo altid dejligt når hjælpen er nær :o) især når der er nogen der har kendskab til lovgivningen. Tak for opskriften. kh 10na

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Marianne - jeg skal bage boller i morgen!

    SvarSlet
  3. Ja tak for opskriften. Har du mon lavet din egen version og puttet speltmel i, i stedet for hvedemel?
    KH Charlotte

    SvarSlet
  4. Glæder mig hvis I kan bruge opskriften og ja, jeg glemte jo lige: hvedemel er udskriftet med sigtet spelt (samme mængde).

    SvarSlet
  5. Spændende - spændende - det må prøves af.
    Tak for dit gode indlæg sidst - og denne gang :-)

    God sommer

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar