DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 6. maj 2012

"Kina vase"

Selv om det er simple motiver jeg maler på mit porcelæn, så kan det nemt drille. En streg bliver tykkere end en anden og motiverne bliver ikke placeret helt nøjagtig. For ikke at skrotte for meget porcelæn laver jeg skitser først og holder dem op på vasen inden jeg maler.


Denne vase har fået et kinesisk tegn, det betyder blomster - for de er jer som ikke kan kinesisk.  Jeg har jo lige været der, så selvfølge kan jeg kinesisk :). 


Hvis du har lyst så klik på "Porcelænsmaling DIY" i venstre spalte på min blog og se porcelænstuscher og bagetid. 





3 kommentarer:

  1. Fin kop- elsker dine streger på porcelæn! ;)

    SvarSlet
  2. Hei!
    Takk for titten inne hos meg, veldig kos!

    Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

    Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
    Smil&klem

    SvarSlet
  3. Hei !
    Så flott vasen ble med litt kinesisk tegn, enkelt , men samtidig veldig dekorativt :-)
    Ha en fortsatt god søndag :-)

    Vet ikke om jeg har fortalt det tidligere, men i sommer blir det ikke Danmarksferie på oss :-(, men i år prøver vi oss på ei uke på den engelske landsbygda :-) Vi gleder oss veldig, men kommer til å savne Danmark......... Regner med vi er tilbake i 2013 :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar