DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 25. maj 2012

Cool Nail Color

Har du husket at neglelæk ikke kan li' dette ellers så fantastiske varme sommervejr? Jeg tilhører helt klart gruppen, som mener, der kun skal være mad og drikke i et køleskab - meeeen - nu har Chanel også fået plads. Efter test må jeg sige, at det meget nemmere at påføre kølig neglelak og neglelakkens holdbarhed forlænges, efter sigende, i køleskab. Derfor er mit køleskabssortiment udvidet, som det ses på disse fotos. 





4 kommentarer:

  1. Rigtig god idé - jeg vil straks følge dit eksempel! Kan se, at du har en forkærlighed for den ferskenfarvede neglelak :-)

    SvarSlet
  2. ihh, det har jeg læst om men aldrig fået taget mig sammen til at afprøve. Det vil jeg gøre nu! Skønne lakker og fede farver - jeg kan slet ikke undvære orange neglelak lige nu:-)

    SvarSlet
  3. ....har jo godt hørt at det ville være en god ide´ med nedkølet negllak.......nu skal det prøves......tak for tippet........fantastiske farver du har på lakkerne......og andre skønne sager......i køleskabet.....

    SvarSlet
  4. ok så må jeg jo lige smide mine neglelak i køleren :) tak for tip :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar