DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 9. april 2010

Puder til opbevaring af gæstedyner

Jeg har syet disse kæmpepyder, 70 x 70 cm. Som fyld i puder bruger jeg en gæstedyne.


Datter og svigersøn har fået hver deres pude med dyne. Når de har overnattet lægges dyne med betræk + pudebetræk + lagen ind i kæmpe pudebetræk og det hele er klar til næste gang de overnatter.



I mellemtide står kæmpepuderne og pynter på gæstesengen.



1 kommentar:

  1. Det er en rigtig fin idé ;-) Jeg overvejer at lave noget i samme stil, for jeg kan ikke finde puder, der er store nok...og til en pris der er til at betale. Tænker også at lave nogle pøllepuder af dyner fra ikea eller jysk. Tak for kigget :-)
    Vh Mie

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar